آزاد سازی ذهن

همان طور که با ید جسم خود را با ورزش برای بارداری وضع حمل و مادر بودن  آماده کنید،ورزش ذهن را نیزنباید ازیاد ببرید .پایان ورزش زمان مناسبی برای انجام حرکات آزاد سازی ذهن است.این کار کیفیت استراحت وسردکردن بدن را نیز بهتر می کند .

به طور کلی سه نوع استراحت وجود دارد: جسمی ،ذهنی واحساسی .استراحت جسمی به برطرف کردن گرفتگی عضلات گفته می شود .

حرکت های خاصی برای رسیدن به این هدف وجود دارند. بهترین حالت این است که نگذارید عضوی از بدن روی عضو دیگر بیفتد . این کار بدن شما را تحت فشار قرار می دهد.

استراحت ذهنی پاک کردن ذهن از افکاراضافه است .به ذهن تان اجازه دهید در آرامش قرار بگیرد. می توانید خود را عادت دهید که حتی در موقعیت های پر استرس نیز آرامش خود را حفظ کنید.

استراحت احساسی ،پاک کردن ذهن است از افکار روزمره زندگی .این کار به ذهن شما اجازه می دهد که افکار ونگرانی های خود که شما را می رنجاند را به خاطر بیاورید وراه حلی برای آن ها پیدا کنید . این کار را می‌توانید هر وقت که سر حال هستید یا استراحت می کنید انجام دهید .اجازه بروز به ترس ها و نگرانی ها دادن به شما کمک می کند تا قبل از این که تأثیر منفی در زندگیتان بگذارند چاره‌ای برای آنها پیدا کنید.

واین حقیقت را باید بدانید که زنانی که در دوران بارداری ازتکنیک های استراحت استفاده می کنند نسبت به دیگران بهتر وسریع تر با وضعیت زایمان ووضع حمل کنار می آیند .این موضوع را زمانی که می خواهید از جلسات تمدد اعصاب فرار کنید به خاطر بیاورید .